Kvinnor!

Jag kollade nyss igenom lite gamla modetidningar och hittade en från, eller jag ska inte nämna namn. På omslaget stod de,"vad män egentligen tycker om din kropp och ditt beteende". På riktigt vem bryr sig!? Jag är inte den som är den eller ja den med bäst självförtroende men jag personligen vill vara fin för min egen skull och inte för någon annans. Speciellt inte för någon kille. Jag ska sluta läsa tidningar med sånt skit på framsidan( Ja okej lite och ta i kanske men you get the picture). Och nej jag är inte feminist eller nått sånt, jag tror inte ens att jag gillar dom. Men flickor, Independence please. Ni har DET.
och by the way här är mina nya skor           
Nej, de hade inte skadat med lite bränna.
Sov gott / Simone

Kommentarer
Postat av: elin

GRYMT SNYGGA darling!!

när ses vi på looovet!? tristan !?!??!

2009-04-03 @ 14:40:52
URL: http://sooeet.blogg.se/
Postat av: e

super fina smoonie!

2009-04-03 @ 16:10:33
URL: http://emmamariahedlund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Info kommer! Mail: [email protected]