Indian

De är bara tisdag!!  Men de känns som om att de är fredag. Hittills har jag haft prov i 60-tals make-up, manikyr ,semenarium i samhälle och matteprov. Matteprovet gick helt sjukt dåligt för oss alla. Vi fattade ungefär nada zero nothing,illa! Imorgon är det modevisning som gäller i skolan och allt ska vara ekologiskt om jag har fattat allt rätt. Så vi ska ta gamla tröjor och klippa, sy och göra om dom. Jag ska göra Sara Bolay till Indian. spännande :) De kommer nog bli jättebra. Men först efter jobbet på torsdag kväll kan jag pusta ut. Hektiskt vecka! Min mobil funkar inte längre så om jag inte svarar på era sms eller samtal så vet ni varför. Nu ska jag fixa tröjan. Puss hej
 


Kommentarer
Postat av: elin

modevisningen blev grryyyyym :D

2009-04-22 @ 16:12:07
URL: http://sooeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Info kommer! Mail: [email protected]