The bodyshop

Jag gillar verkligen The bodyshop. Jag var inne på deras hemsida igår och bestämde mig för att köpa ett läppglans. På hemsidan hittade jag även ett bronzing skimmer stick men de hade jag inte tänkt köpa. Men tror ni inte att jag är lika hopplös som vanligt. När jag kom hem hörde jag mig själv säga till maami "men man blir både Brun OCH Skimmrig, jag blev kär i de" hmm. skärpning nu. Men ialla fall, Jag rekommenderar det starkt! Endast 249 kronor och de verkar väldigt drygt. Om du köper läppglans där skänker du 90 kronor till BRIS, Barnens Rätt I Sammhället.
Puss S

Kommentarer
Postat av: elin

du ÄR hopplös!! :P

2009-04-16 @ 21:33:44
URL: http://sooeet.blogg.se/
Postat av: m

? Snacka om storsäljare-allt för att stilla ner sitt/ditt egna lilla samvete,,,,eller =I ?! haa hoo

2009-04-17 @ 10:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Info kommer! Mail: [email protected]