Amazing KW

Idag hade jag första riktiga arbetsdagen på FACE Stockholm. Jag hade tre sminkningar och alla blev mucho nöjda, bra bra. Jag ser verkligen fram emot till att flytta till St:Per Gallerian, Yes nu är det officiellt. FACE flyttar till St:Per den 1 Augusti i år. De känns som om att de ligger lite undangömt på dragarbrunn.
Efter stängning kom min bästaste Christoffer och mötte upp mig och vi gick till Thai village tror jag att de hette. Väldigt god mat. Sen gick vi till chaggis och fick gratis fika. De är ju typ enda fördelen med att jobba på café:) Ikväll har jag inte en aning vad som händer. Kanske drar till Jossan och myser (saknar dig).
Gårkvällen spenderades med volleyboll och massa trevligheter hemma hos Noomi.
Ha en trevlig Lördag  /Simone


Kommentarer
Postat av: elin

tre sminkningar, inte illa :D

blir det halv fem imorn eller?!

2009-04-18 @ 21:07:21
URL: http://sooeet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart har du hittat den där allt annat än snygga bilden? haha ser ut som en trettonåring.

2009-04-19 @ 19:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Info kommer! Mail: [email protected]