Woho

Jag är klar, helt klar med artiklarna. Uscha de va fyra långa timmar. Nu har jag klagat över dom i tre veckor. illa.Nu funderar jag på om jag ska klicka hem en bok. Den fjärde boken i serien om en Shopaholic av Sophia kinsella.Mucho bra författare. På riktigt, man skrattar högt när man läser hennes böcker, eller Simone skrattar högt ialla fall. Jag har ännu inte sett filmen en shopaholics bekännelser men jag kan sätta en peng på att böckerna är bättre! Read them.

En Shopaholics bekännelser, En Shopaholic i New York, En Shopaholic säger Ja, En Shopaholic får en syster.
Jag läste En Shopaholic säger ja på Beachen på Gran Canaria :) så jag menar det när jag säger perfekt på stranden.

Nu ska jag fixa mig och dra till Chaggis, money money money. 
For Nobody else, gave me a thrill - with all your faults, I love you still. It had to be you Wonderful you, it had to be you - Frank Sinatra.
Puss S

Kommentarer
Postat av: elin

grattis till DIG att dom är klara haha ;)

hoppas det går bra ikväll.. see you tomorrow <3

2009-04-15 @ 19:37:22
URL: http://sooeet.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej gumsan! Jag har precis fått hem den 4:e boken å ska börja läsa den i helgen!!! Vi har samma boksmak, hehe! Ska bli så kul att träffa dig omett par veckor för jag längtar efter dig!!! puss å kram

2009-04-17 @ 12:54:37
URL: http://glamouricious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Info kommer! Mail: [email protected]