Miss duktig

Ett av mina nyårslöften var att inte shoppa någontingen alls i Januari och Februari. Guesse what, hittills har jag varit jätteduktig och inte köpt nått. Men nu börjar de verkligen krypa i mig när allt fint och fräscht kommer in i butikerna. Idag var jag och Elin på stan efter skolan och kollade på allt fint. Jag hittade en kjol, ett linne och en klänning. Pengarna kommer rulla in den här veckan från mina jobb och csn. Så den 1 mars är kläderna mina:) happy happy.
Vi var även och lämnade "fullmakt" från våra föräldrar till resebyrån som bekräftar att vi får åka (vi är under 18). Rhodos kommer verkligen bli av och jag är så lycklig :D


Kommentarer
Postat av: elin

såååå fina kläder :D !

2009-02-23 @ 19:05:14
URL: http://sooeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Info kommer! Mail: [email protected]