Våffeldag

Idag är massa folk bjudna hem till steph på våfflor eftersom de är våffeldagen:)
Innan dess har jag praktik och idag ska jag ha min andra make-uprådgivning! Den första hade jag i måndags. De va lite nervöst men de gick bra och det var roligt! :)
De känns som att de är mycket som händer nu men de beror ju lite på att de börjar bli vår också. I lördags så sminkade jag på en Cheerdance/cheerleadingtävling. De va helt galet mycket girlpower på fyrishov! Tjejerna var verkligen fit så jag blev helt taggad att träna inför sommaren:) Jag har upptäckt gymmet, mucho roligt!
Oj va osammanhängade text.
Nu ska jag till Face puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Info kommer! Mail: [email protected]